zaterdag 8 juni 2013

Wat gaan ik doen deze zomer.....

Al een tijdje staat er verschillende dozen op mijn bureau....
met allemaal Un Finished Objects.
 
 
Nou ja, wat is een tijdje....
de doos hieronder staat er al vanaf 2008.
 
 
 
In november 2008 heb ik toen een workshop gevolgd bij
Trijntje van de Horst in Sebaldeburen.
De workshop werd gegeven door Alie Dijk en ging over
"paperpiecing op een nieuwe manier".
 
Zonder ondergrond
en zonder steeds te tekenen 
en met behulp van de naaimachine
werd ons een
snelle en eenvoudige methode van paperpiecing aangeleerd.
 
 
 
Jammer genoeg is het er bij gebleven.
Soms zou na een eendaagse workshop
een terug-kom-middag
een mooie redenen zijn om iets ook werkelijk af te gaan maken.
 
Voordat ik echt weer met wat nieuws ga beginnen
wil ik deze UFO af gaan maken deze zomer.

 
Het is een "New York Beauty" blok.
Een blok met ronde vormen en spitse punten.
Best wel spannend.
De kleuren doen het goed.
Ik was begonnen met rood en blauw en heb er af en toe wat geel bij in verwerkt.
 
Er zijn heel veel mogelijkheden om die blokken in elkaar te zetten.
Misschien was dat wel de reden dat ik het toen niet heb afgemaakt.
Nu moet ik wel een beslissing gaan nemen.
Wordt binnenkort vervolgd.....


Groetjes
                                              
 

1 opmerking:

  1. Zucht... dozen met ufo's, die heb ik hier ook. Dan kom ik projecten tegen die ik allang vergeten was, soms is dat een leuke verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen