woensdag 26 juni 2013

Ik ga op reis en ik neem mee.........

De rand en afwerking is klaar van mijn ufo die ik deze zomer wilde afmaken.
De "new york beauty". 
Het zijn puntjes geworden.
 
 
Ik ben er zo aardig tevreden over.
Ik denk er nog even over na of ik er een blauwe of een rode bies om heen maak.
 
  
Op de hoeken heb ik blokken gemaakt.
 
 
Toen ik de top af had wilde ik nog wat draadjes aan de achterkant wegknippen
en wat gebeurde er toen ....
in mijn enthousiasme knipte ik met de punt van de
 een gaatje in de stof.
oeps...


Dat betekende vervangen,
dus loshalen,
 een nieuw lapje knippen,
deze er weer aan naaien.

Lekker bezig geweest dus.


Toen ben ik maandagmiddag naar de winkel gereden voor tussenvulling.
Bleek die gesloten te zijn op maandag in de zomermaanden.
 

Er zat niets anders op dan te wachten tot dinsdag.
Toen de top gesandwiched.
 
Binnenkort ga ik op reis en dan neem ik mee.....
 

 
 
....je raad het al deze moet nog door ge quilt worden
en
ik neem een stapeltje Sweethearts mee.
 Ik ben goed voorbereid en klaar voor de vakantie!
groeten Harma 

1 opmerking:

  1. Zonde van het knippen in de stof. Maar gelukkig goed te repareren. Je quilt is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen