donderdag 20 juni 2013

Knoop doorhakken............


Laatst had ik me voorgenomen om een van mijn ufo's eens af te gaan maken.
De blokken zitten nu in elkaar.
Ik heb er 16.
Nu moet ik beslissen hoe ik de top in elkaar ga zetten.
Nou dat viel niet mee.
Het was lastig en ik stelde het eerst uit.
Teveel mogelijkheden denk ik.

Kijk maar mee.........



 


 


 
Het besluit is genomen.
Ik heb de knoop doorgehakt.
 
 
Deze is het uiteindelijk geworden.
 
 
Nu verder plannen maken over de rand en afwerking.
Zo blijven we lekker bezig deze zomer. 

groeten Harma.

3 opmerkingen:

  1. Goeie keus want het is jouw keus!
    Mooie foto's trouwens, duidelijk om een keus te maken.
    veel plezier ermee
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad veel keus en moeilijk om de knop door te hakken. Ik vind jouw keus mooi. Succes met de afwerking.

    BeantwoordenVerwijderen