woensdag 16 augustus 2017

Op stap....

Ben je in de buurt van Zeist...
en op zoek naar een leuke winkel met ( quilt-)stoffen,
dan moet je eens kijken bij:


Voorheuvel 60
3701 JG  Zeist.




Het was een hele gezellige en vrolijke winkel
ingericht met allemaal vrolijke tassen, kussens, decoraties etc.
Ze zijn daar gek op kleurcontrasten, onverwachte combinaties en hebben oog voor details.



 Wij als quilters vallen natuurlijk voor de
prachtige, vrolijke, katoenen stoffen!




Ik kon de verleiding niet weerstaan 💖en heb natuurlijk wat gekocht...




later in de week ben ik nog een keertje langs geweest.
Zag opeens een heleboel leuke blauwe lappies...in de etalage hangen toen ik de vorige keer weg ging.
Die ik nog niet in mijn verzameling en kast had.


Helemaal heppie met mijn nieuwe aanwinsten.😊

In Driebergen ben ik tegen de winkel 
aangelopen.
Het zat een beetje verstopt achter een ijssalon.
Ineens zag ik een quilt buiten tentoongesteld hangen.



Ze verkochten er traditionele quiltstoffen en verschillende quiltartikelen.
Toch altijd leuk om even rond te kijken..



Verder nog een dag met mijn zoon op stap geweest naar Den Bosch.
Even langs geweest bij Wietske en haar mooie winkel.





Daar heb ik een leuk blauw lapje gescoord.


Verder een dag naar Bunschoten-Spakenburg geweest.
Hele tas vol klederdracht lappies op de kop getikt.
Ook erg leuk!


en wat ideeën opgedaan...



We hebben geboft met zoveel leuke quiltstoffen en winkeltjes in 
ons eigen landje.

Voorlopig genoeg ideeën opgedaan.
Kan weer even voor uit.

Groet, 
Harma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten