zaterdag 10 augustus 2013

Vervolg: King George III.

Mijn derde patroontje is af!
De cirkels in het midden waren het moeilijkste maar het is goed gelukt.
Ik heb ze er alle drie met de hand in genaaid.
De buitenste rand en het "plusje" in het midden heb ik met de naaimachine gedaan.
 
 
Van de tweede en derde cirkel heb ik ook maar gelijk een blokje gemaakt.
Dat stapelt zo leuk op je bureau.
Het wordt er een vrolijke bonte boel.
 
 
 
 
 
 
Het is een ontzettend leuk project om aan te werken met al die verschillende stofjes.
Ik ga rustig verder met blok 4. 
 Ik heb al een keuze kunnen maken,
en dus duik ik morgen weer de lappenmand in....
Dat zie je de volgende keer.......
 
Groeten Harma.


2 opmerkingen:

  1. Erg, erg mooi je blokjes. Vooral de bovenste met de rood/witte kern vind ik erg leuk. Ben benieuwd naar de rest.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen