vrijdag 2 augustus 2013

verjaardagspost.

Dit jaar deed ik voor de tweede keer mee met een verjaardags-lijst.
We zijn met 17 dames,
en sturen elkaar met de verjaardagen een leuke kaart,
met een lapje erin en een klein hebbedingetje.
Gisteren was het zover.
Ik was jarig.
Er lagen 12 vlopjes te wachten om uitgepakt te worden.
Samen heb ik met de kinderen de post open gemaakt.
Erg leuk om te doen.
 
Hier een foto van mijn verjaardagslapjes die ik tot nu toe binnen heb gekregen.
4 enveloppen zouden er nog binnen moeten komen.
Mijn voorkeur ging uit naar rood en witte lapjes
en daar heeft ook bijna iedereen gehoor aan gegeven.
 
 Ik ga ze gebruiken voor mijn Sweethearts.
 
Ook zaten er mooie kaarten bij o.a deze van Gerda:
 
Ook kreeg ik een mooie kaart van Jenny:
 
 
 Daarin zat ook een label die ik ga gebruiken voor mijn Sweethearts quilt.
Bedankt allemaal!
 
Tijdens de vakantie ben ik lekker bezig geweest met de hartjes
en heb nu een beetje een voorsprong.
 
 
Ook ben ik bezig met plannen maken voor iets nieuwe quilt/project.
Daarover volgende keer meer.
groeten Harma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten