zaterdag 5 januari 2013

Quilt tentoonstelling.

                                             
 Van 15 december tot en met 26 januari 2013
exposeert de Quiltgroep
 'De Zevenster'
met als thema 'ronde vormen' in Delfzijl.
De leden van de groep zijn
Ginie Arends, Richtje Beintema, Leny Brockman, Olga Haan, Riena Havinga, Hetty Prins en
Anneke v.d. Sijden.
Vanmiddag ben ik er geweest met mijn kinderen.
We hebben er een aantal mooie en leuke quilts gezien.
 
"De Witte berken" van Hetty Prins-Kloek.

 
"Delta" van Riena Havinga.

.
"Stad bij nacht" van Leny Brockman-Ahlers.

"Driehoeken" van Hetty Prins-Kloek.


 "Rondfladderen" van Leny Brockman-Ahlers.


Dit was de favoriet van mijn dochter.
"Koe A,B,C,D" van Hetty Prins-Kloek.



Dit was de favoriet van mijn zoon.
"Wisselend perspectief II" van Hetty Prins-Kloek.
Als je er voorbij loopt veranderd de quilt van kleur.
Het zijn 3 foto's van dezelfde quilt.
Een 3d effect.


Dit was mijn favoriet.
"Wat een schoonheid" van Hetty Prins-Kloek.
De quilts van Hetty vielen dus bij ons alledrie erg in de smaak.

Het is altijd weer genieten op zo'n tentoonstelling.
De quilts zijn te zien in Galerie 'KROONSTAD', E.H. Roggekampweg 4, 9934 RJ Delfzijl (Farmsum).
Open: woensdag en zaterdag van 13.30 - 17.00 uur.

1 opmerking:

  1. Kan me voorstellen dat deze quilts in de smaak vielen/vallen, ze zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen