donderdag 17 januari 2013

Lapjes-post.

Wat een verrassing!
8 enveloppen gekregen met rood-witte lapjes na een oproep op het prikbord.
Met spanning zitten wachten op een klepperende brievenbus.
en ja hoor... 8 te gekke enveloppen!
 
Bedankt Marjo uit Almere 
voor je royale en waanzinnig mooie envelop met stofsnippers.
en niet te vergeten je mooie kaart!
Helemaal te gek.
 
 
Bedankt Mieke uit Maasdijk
voor je envelop met de 5 mooie lapjes.
Het geluk zit in een klein lapje!

 
Bedankt G.Schouten uit Alkmaar, voor je verrassings-envelop.
Voor dat ik er mooie hartjes van ga maken
geniet ik nog even van de lapjes.
 
 
Sientje uit Maarssen,
ik zal zeker met plezier werken met de door jou opgestuurde stofsnippers.
 
 
 
  Regien uit Woensdrecht.........jij ook telijk bedankt
voor je lieve lapjespost.
 
 
Manon uit Borculo, de kleine bijdrage zoals jij schreef in je kaart is voor mij groots.
Super bedankt!
 
 
Hennie uit Scharmer ook bedankt voor je envelop en briefje.
Ik ga alle lapjes gebruiken!
 
 
Klaske uit Dokkum,
bedankt, super voor je enveloppe.
Veel plezier met jouw hartjes en mandjes!
 
 
Ik voel me een beetje jarig,
ook al duurt dat nog ruim een half jaar. 
Ik kan zeker met veel plezier verder.
Het is ook zo fijn om met deze kleuren te werken.
 
Nogmaals allemaal
Hartelijk bedankt!
 

2 opmerkingen:

  1. Je kunt voorlopig vooruit dankzij deze lieve mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan, Harma! Het lijkt me leuk om later te kunnen aanwijzen: kijk, dat lapje was nog van die enz. Een quilt met een verhaal, dus!
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen