dinsdag 28 november 2017

Stukje bij beetje...

Nadat ik de hoekblokken af zijn
ben ik de afgelopen week vrolijk verder gegaan
met het midden van de rand.

Hiervoor moesten er 4 halve waaiers worden gemaakt.


We noemen ze ook wel Dresden Plates.


4 grote met 4 kleine.
Ik heb ze op de machine genaaid en met de hand op de rand geappliqueerd.

Toen gelijk verder gegaan met de volgende rand.
Ik heb de kleuren rood en blauw daarin terug laten komen.
Na heel wat snij- en knipwerk lekker bezig op de machine om
5 meter rand te maken.


Dit is dan het resultaat tot nu toe....


Er komen nog 2 randen omheen.
De volgende heeft alleen maar applicatiewerk.
Het patroon bestaat uit konijnen maar daar hoef ik me niet aan te houden.
Ik ga eens bedenken wat ik daar precies op wil gaan maken.... 
Ideetjes zijn er stiekem al......
Kippen Plaatjes


Harma.

1 opmerking: