maandag 26 februari 2018

Tegeltje tegeltje aan de wand, wie....

Ik ben al een tijdje geleden begonnen met mijn Delfts Blauwe tegeltjes quilt.
Het bestaat uit appliqueer werk en dat is voor mij even wennen.
Deze techniek heb ik nog niet zo onder de knie.

Mijn eerste blok is nu echt af.


Ik word er steeds handiger in en begin het leuk te vinden.
Ik ben nu op vakantie en heb dit werkje meegenomen.

Ik zit hier in een appartement met een fantastische keuken.
Kijk maar mee…


Echt iets voor mij en ik ben er helemaal blij van....


mijn lievelingskleuren en ook die patronen......



                               ik bof met al die inspiratie om me heen!


Het tweede blok zal vast sneller gaan....


Groet Harma.

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie keuken, je quiltblokken kunnen er zo tussen hangen... Succes met appliqueren, ik vind het enorm leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Begin het leuker te vinden, maar die scherpe puntjes....

      Verwijderen
  2. Wat een grappig toeval dat je patchwork zo matcht met de keuken. Appliqueren is iets waar ik niet zo bedreven in ben. Maar het ziet er bij jou al heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha hoe heb je het gevonden, wen keuken die zo bij jou past! Veel plezier gewenst daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe heb je het voorelkaar gekregen Een keuken die helemaal past bij je tegeltjes quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor jouw tile-quilt. Die staat ook nog op mijn WIM-lijst.🤗

    BeantwoordenVerwijderen