dinsdag 12 januari 2016

Vervolg:Een boom die groeit.


Ik ben weer in de lappenmand gedoken...
Dit keer heb ik gezocht naar de warme kleuren van de kleurencirkel.

Geel,
Geeloranje,
Oranje,
Oranjerood,
Rood
en
Roodviolet.


Allerlei stofjes vliegen door je handen.
Het is goed gelukt, ik heb een selectie kunnen maken.
Daar heb ik vervolgens heel wat vierkantjes van geknipt.


Het lukte me aardig om ze een beetje te rangschikken van licht naar donker.


Grote printjes en dessins probeer ik te vermijden, die vind ik niet zo geschikt.

Aan de muur hangt een wit fleece deken.
Hier blijven de lapjes mooi aan kleven en zo rangschik ik ze een beetje in een vorm van een cirkel.


De blokjes naai ik aan elkaar in repen.
Van die repen maak ik weer een lap.


De cirkelvorm erop getekend met krijt,
 en de hoekjes een beetje weggeknipt.

Volgende keer:

"de boom".

groeten Harma.

2 opmerkingen: