maandag 7 april 2014

Rijswijk,Patchwork en Quiltdag.

Afgelopen zaterdag hebben Annet en ik genoten in
Rijswijk.
Na een lange treinreis van Groningen 
via Zwolle, Utrecht, Rotterdam en Delft 
kwamen we om kwart voor 12 aan in Rijswijk.


Voor het eerst hebben we allebei deze beurs bezocht.
Er waren heel veel stands en kraampjes van quiltwinkels (of ontwerpers)  met stoffen, patronen, materialen en hulpmiddelen waar we lekker tussen hebben rondgesnuffeld.


In de stands en kraampjes hingen ook verschillende leuke quilts.
b.v dit klosjesquilt.....


of deze....


 ....die hadden we toevallig die ochtend in de trein bekeken in 
oude "quiltmania" tijdschriften die we voor elkaar hadden meegenomen 
om te lezen in de trein.

Deze sterrenquilt was ook heel mooi.



 Verder waren er prachtige quilts tentoongesteld,
in verschillende stijlen en met verschillende technieken.
De quilts waren van Rita Bos, Ineke van Unen, Erica van den Berg en Jacqueline de Jonge.



 De kleurrijke en moderne quilts van Jacqueline vielen bij ons erg in de smaak.
Geniet maar mee...........















We zijn er tot sluitingstijd gebleven.

Treinen plaatjes

Toen gingen we met de trein terug naar Groningen.
Om kwart voor negen arriveerden we daar.
Knipoog smileys  Het was een superleuke dag.  Knipoog smileys



groeten Harma :-)

1 opmerking:

  1. Lijkt me heel erg leuk om daar eens naar toe, maar die lange reis houd me nog steeds tegen. Ik geniet wat anderen op hun blog zetten, en mijn beurs is me erg dankbaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen